Hanımlar merhabalar bebeğim doğduğundan beri beni emmiyor doğduğu hafta sadece bir hafta emdi sonra sarılık geçirdi hastanede bir gece ışık gördü hastanede kaldığım o gece sürekli makine ile sütümü sağım yaptılar ama sütüm gelmedi mamaya başladım doğduğundan beri mama veriyorum suan 22 günlük bebeğime mamadan sonra su vermelimiyim ?