Busrakan44 Bebeğim sadece mama ile besleniyor ama bu aralar yemesı gereken mamanın yarışını yiyor Buda benı çok endişeleniyor önerisı olan varmı 😞
Gamzelibulut Busrakan44 ne aralıklarla verıyosun eğer yakın aralıklarla verirsen ondan da içmiyo olabilir
forevers Havalar çok sıcak sıcaktan dolayıda yemiyor iştahsızlık yapıyo olabilir benim bebeğimde öyle şimdi yemiyo eskisi gibi