yagmurkokusu_ witcher çok amin inşallah , ama klimayı icat edenden Allah razı olsun nur içinde yatsın 😂 kocamda diyor alana da bir dua etseydin keşke 😂😂😂
DuruKarasakal Yelda35 bizede henüz gelmedi fatura gece gündüz full açık bizdeizmirdeyiz durulcak gibi degil