Ben 21 aylık kızıma 20 gün falan oldu bıraktırdım ki bağımlıydı resmen emziğe. Diş doktorumuzun da tavsiyesi ile emziğin ucunu biraz kestim ve kızım emziğini istediğinde o kesik olan emziği verdim. Aldı emziği ağzına ve surat ifadesi değişti emziği çıkarttı ağzından baktı baktı inceledi geri taktı yine garip geldi ve emmekten zevk alamamaya başladı. Sinirinden emziği çeke çeke biraz koparır gibi parçaladı hatta. Bi kaç gün sonra azcık daha kestim artık ememiyordu zaten. Ama yine de emmee emmee diye emziğini istiyordu. Her istediğinde kesik emziği verdim ve bıktı artık (ara ara ağladı tabi ki) özellikle geceleri zorlandı ama beklediğimden çok daha iyi geçti emziği onunla birlikte çöpe attık. 20 gün geçmesine rağmen hala mutlaka soruyor ve artık attık annecim pis oldu diyorum