Sedaayaz2525 Selam kızlar bebeğimin 3 4 gündür ateşi vardı iki gündür de ishali biz dişten diye düşündük başta dün götürdük doktor bı serum verdi çok iyi geldi ateşi yok dünden beri ishalide geçmiş fakat bugün baya bir döküntüsü var kızamık olabilirmi diye özel doktorumuza sordm olablr devam ederse döküntü getirin kan tahlili yapıp bakalm dediler ama geçirdiği bir enfeksiyon varsa ondan da olurmuş döküntü geçiren varsa aşağıya görsel ekliycem bakarmisiniz
Kayraaa59 Sedaayaz2525 hayır canım isirik bu sıcaktan. Kızamık daha büyük ve belirgin kızarıklık şeklinde oluyor. Ama tecrübeli arkadaşlar da yorumlasın bi, yine de yanlış yönlendirmem olmasın
Aybars-mom160821 Sedaayaz2525 sıcaktan isilik olmuş yada uyuz kasiyinca sulanma varsa uyuz canm solerat diye jel verdi hemen geçirdi
theanalikko Sedaayaz2525 benim bebeğimin 3 gün ateşi oldu. 4. Günde böyle döküntü oldu. Doktorumuz 6. Hastalıktan şüphelendi ve tedavi vermedi. Doktorunuza danışın bence çok geçmiş olsun
haticealtuntas Sedaayaz2525 aynı şeyi yaşadık 6. Hastalık olabilir 3-4 gün yüksek ateş sonrasında kırmızı döküntü başlıyor 1 haftada geçiyor totalde
haticealtuntas Sedaayaz2525 6. Hastalık olarak araştırmanızda fayda var herhangi bir tedavi uygulanmıyor antibiyotik vs gerek yok olağan seyrine bırakın bebeğinizin keyfi yerindeyse. Ateş gittikten sonra tamamen döküntüler başlıyor yani kırmızı benekler 7 gün içinde bitecektir herhangi farklı jel ilaç kullanmayın ateş düşürücüden başka . Ekstra şikayeti varsa doktoruna başvurun
Bilgeasill Sedaayaz2525 benim oğlumda şuan aynı böyle hatta bizim daha çok. Viral enfeksiyon geçirdi oğlum ateşlendi, ateş döküntüsü denildi. geçmiş olsun
Ecem__ Sedaayaz2525 suan nerde bebek gorsem cogunda aynisi var.ince zibin ve hergun yikamadan lazim terden sicaktan oluyor.benimkide ayni cunku.alerji enfeksiyon oyle olmaz daha iri oluyor.minik sivilceler isilik