Seval-Yagiz Emzirdiğim için diyet yaptım sadece sebze ağırlıklı beslendim o süreçte baya kilo verdim ilk zamanlar çok bocaladım ben ne yiyeceğim diye 😂 sonra alıştım tabi bu sefer ek gıdaya geçtik ilk sebze ile başladık hala da sebzeler ile devam ediyoruz genelde hep aynı şeyleri yiyor bu durum beni çok üzüyor ve bazen tıkanıyorum ne yedirsem diye kahvaltı zaten veremiyorum yumurta yasak olunca e çiğnemeyi de bilmiyor alerjik bebekler için krep vs var ama onları da yapamıyorum biraz da seçici her şeyi yemek istemiyor sevdiği şeyleri istiyor hep öyle olunca genelleme aynı şeyleri yiyor bakalım inşallah geçmiştir de en azından ara öğün yoğurt verebilirim