Herkese merhabalar! Kızım 17 aylık ve tam bir emzik bağımlısı. Ben de karar verdim bıraktıracağım diye ve bugün emziğin ucunu kestim. Hemen ağlamaya başladı. Normalde emziksiz asla uyumaz şimdi de uyuyacak diye kopuk emziğ dişiyle tutuyor ağzında ama ağzından düşünce hemen dudağını büküp memii eee diyor içim gidiyor ya ne yapmalıyım bilmiyorum kıyamıyorum da ama çok bağımlı