Ndd_mhmt 7 aylık daha yeni veriyorum 😂 makarnavitmadan tam pirinç unu aldım. Yarım su bardağı suya 2 tatlı kaşığı pirinç unu koyup pişiriyorum. Bebe bisküvisini 30 cc su ile ezip biberona döktüğüm pirinç ununun üzerine döküyorum. 120 ccye gelene kadar su ekliyorum, 2 ölçekte förmül mama koyuyorum. Alın size sütlü bisküvili kaşık maması 😂