balkidim Atakları daha yeni atlatmadık mı ne bu haller anlamıyorum 5 ay 3 günlük sebepsiz yere ağlıyor hiç bir yerde durmuyor bir yere bırakıp gidemiyorsun sizde de böyle mi
beyzzsenturkk_ balkidim dişte olabilir ayrılık kaygısı da olabilir bu aylarda başlıyor ama büyük ihtimalle diştir tetagil kullanabilirsiniz cok huysuzsa damaklarını kaşıyın emzik kullanıyorsa buzlukta dondurup emziğini verin rahatlaycaktır
balkidim Damakları çok kaşınıyor elleri sürekli ağzında parmaklarını çiğniyor ondan olabilir mi acaba
beyzzsenturkk_ balkidim evet ben hala öyle yapıyorum eğer kendisi emmeye çalışırsa siz tutıp kaşıyın sağa sola gıcır gıcır kaşıyın hatta tetagil döktükten sonra kaşırsanız daha cok rahatlar hemen hemen diş kaşıma fırçasıyla aynı işlevi görüyor
Asyabuse beyzzsenturkk_ merhabalarr tetagilin hepsini döküyor musunuz? Bi de ben damağa dökemiyorrum bir türlü dil çıkarıp duruyor fark ediyor mu acaba
balkidim Selimikomom şimdi zar zor bakabildim benim kızımında sanki minnacık bir beyazlık var sanırım o da çıkarmış 😱