Mervebbr her bebek kendine özeldir gelişimi farklıdır kimseyi takmayın benim oglum 11,5 aylık yeni yeni cesaretlenip bi kaç saniye ayakta duruyor ama çok hızlı emekliyor doktorumuz hızlı emekledigi için belki geç yürüyebilir demişti aslında yürümeye oldukça hevesli ama yürümek ona yavas geliyor çünkü uzay mekigi gibi emekleyerek saniyesinde ışınlanıyo istedigi şeye 😅