Az önce başka bı konuyla post açtım ama suanki konu çok farklı kizlar eşim dünden beri rahatsızdı ise gitmemişti akşama doğru bulantı kusma ishal karın ağrısı falan başladı sürekli istiğfar etti sonra baya kotulenince hastaneye gitmiş hastanede sıra çok diye ilaç yazmış gondermis eve gelince sabaha kadar istiğfar etmiş hiç uyumamış sonra halsizlik falan baslamis baya ayakta zor yürüyormuş sağlık ocağına gitti sağlık ocağı rota virüsü demiş fakülteye göndermiş birazdan fakulteye gidecek oğlumla da baya hasır neşir oldular ya bulasirsa yada bulastiysa diye çok korkuyorum oğlumda şuan bişey yok ama zaten 3 gün içinde bulaşıyor mus belirtileri oluyormuş bide bu hastalık tedavisi yok ilacı yok sadece aşısı var internet beni baya korkuttu çocuğa bulasirsa ölümcül falan yaziyordu çok korkuyorum bı sağlık çalışanı yada başına gelen varmı zaten panik atagim şimdi iyice elim ayağım titriyor.