Aynı durumdayız 4 aya yeni girdik sürekli uyu uyan yapıyoruz 15-20 dk da geceler zor geçiyor en son sabah 5-6 ya kadar gücü bitiyor yatıyor öğlen 1-2 ye kadar ama bu durum beni çok yoruyor ağlayarak kalkıp emmek istiyor emziriyorum uyuyor bırakıyorum uyanıyor kucakta tutarsam daha uzun süre uyuyor 😵💫 bir de sıkıntımız sanki her seferinde karın ağrısı ile kalkıyor gibi gaz gaz gaz bu bütün gazlar geceye mi birikir 👀