Larinaz
hoş gelmişsiniz Sakarya çok güzel bir şehir umarım memnun kalırsınız gelipte beğenmeyen yok dağınık bi yer değil merkezi güzel alışveriş olanakları güzel güzel havalarda çark caddesine atın kendinizi trafiğe kapalı olması güzel kabak tatlısı yiyin ıslama köfte yiyin essen marketler bnm gördüğüm en uygun marketlerden aklınıza bişey takılırsa sorun ben İzmit’te yaşıyorum Sakarya da değilim çocukluğum gençliğim orada geçti