Melike-emirasaf AliPoyrazz canım o kendiliğinden geciyo hicbisey yapmana gerek yok zararsız tamamen benim bebeğimde de vardı gittigim her doktora sordum hepsi aynı şeyi söyledi ve geçti şuan 5 aylık indi tamamen
Avakado1 AliPoyrazz kendiliğinden geciyo doktor sizi ara ara muayeneye cagiriyo, kızımda da vardı geçti 4 yaşında tekrar gidicez şuan 3 yaşında
1tostos22 AliPoyrazz bizde de olmustu kendi kendine geciyor birkac ay icinde. Doktorlar aylik muayenede kontrol ediyor zaten