Asliaker atak dönemindesiniz ondan olabilir, gündüz çok uyuyorsa olabilir, gazlı ise başlı başına sebep ondan da olur biz gazını çıkardı diyoruz ama ne kadar gazı var bilmiyoruz malesef yani aynı şeyi bende yapardım doktorumuza da gazını çıkartıyoruz diyodum siz ne kadar gazı var bilemezsiniz demişti gerçekten bazen oo tamam bu gaz çıktıysa uyur derdik uyumazdı ugrasır dururduk yine gaz sancısı olurdu gaz çıkarırdı