2 ay oldu ek gıdaya geçeli
Porsiyonları tek öğün arttırdım
1saat önce elmalı irmik muhallebisi yaptım koca yemek tabağında hepsini de yedi
Uyku vakti gelince uykuya direndi
Mama hazırlayıp verdim sanki o koca tabağı bitirmemiş gibi içti hepsini
Porsiyonu çoğalttığımdan beri böyle
Çok yemesine rağmen yine mamayıda içiyo
Mama ile besleyenler normal mi bu durum 🙄