Kızım 11 aylık ve ptesi günü işe başlıyorum ama beslenmesi konusunda çok stresliyim sevgili anneler. Kızım ek gıdayı bazen çok güzel yer bazen 1 2 kaşık alıp yemez biberon reddi var mama emmiyor süt sağıp koyayım desem biberonla onu içmicek belki bardakla verebilirler ya da suluğundan deneyebiliriz ama sütümde sanki sağınca çok yeterli değil gibi. Yani anlayacağınız çok stresliyim ve gerginim bebeğimde bunu anlıyor gibi son zamanlarda canı sıkılınca hep meme meme diye yanıma geliyo tavsiyelerinize çok ihtiyacım var .