Mzyyn12 canım bende çok korktum panik yaptım. Ateşi çıkarsa ne yaparım, nasıl olacak diye diye. Bir de kolik senin bebek gibi. Aşı olduktan sonra elimde ateş ölçer 10 dakika da bir ölçtüm durdum. Daha çarşamba günü oldu aşı. Ateşi çıkar fark edemem diye. Sadece askılı zıbınla yatırdım. Çorap bile giydirmedim 😂 ama ateşi felan çıkmadı. Bol bol emzirdim. Eğer ki mama veriyorsanız azar azar yapın verin. Sadece kolu bacağından daha çok ağrıdığı için huzursuzluk yaptı. Çünkü kolunu nadir hareket ettirdi. Hiç korkma. Sen sakin kal.