yaramaz_bocegim Bu konuda gerçekten yarışma yapılsa bendeki birinci olur diye düşünüyorum kızlar. Örnek vereyim kahvaltı nedir sıradan şeylerdir ama benim oğlum yumurta yemez peynir zeytin salatalık domates yemez 🙄 gerçekten özeniyorum yumurtasını peynirini yiyen çocuklara. Ben her sabah Bi şekiller şovlar pankekler yumurtayı şekilden şekile sokmalar 😐 ne zaman kendi yemek yer bilmiyorum. Kiraz yemez armut şeftali yemez ayran içmez gerçekten çok yoruldum 😶 malesef telefonla yiyor eziyorum bide çoğu şeyi öyle ancak. Hatta öyle yapmama rağmen öğürüyor. Yok ben eğitimciyim ama iyi bir anne olamadım yapamadım çok üzülüyorum 😪
Dilruba_1 yaramaz_bocegim malesef telefonla yiyor eziyorum bide çoğu şeyi öyle ancak. Hatta öyle yapmama rağmen öğürüyor. Yok ben eğitimciyim ama iyi bir anne olamadım yapamadım çok üzülüyorum 😪 Biz de 1 yaşındayız durumumuz bu şekilde maalesef Eğitimci olmanızla ilgisi yok gerçekten yemeyen çocuk yemiyor bin dereden su da getirseniz Arkadaşımın çocuğu var annesi ne verirse sorgusuz sualsiz kapıyor yiyor kız çok mu kültürlü bilgili eğitimli yoo beyhude yaşayan biri halbuki ..yaradılıştan da geliyor bu iştah meselesi biraz da inşallah zamanla yerler Ben yine de şükrediyorum esiyorum müzikle vs yiyor o kadarını yemeyen hastanelik olan bebekler de oluyor 😪
Yelda35 yaramaz_bocegim aaa bakayım benim oğlum bu kahvaltıda gözleme börek akşam lahmacun köfte pilav patates makarna öğlende bunlardan biri
Geceperisi yaramaz_bocegim tam olarak kızımı anlatmışsınız. Malesef bizde de durum aynı 4 yaşında yediği şeyler çok nadir arada bir kızıyorum zorluyorum ama hemen öğürüyor kusuyor. Et tavuk asla yemez kokusuna bile dayanamıyor resmen meyve yemez sebze yemez düzelir mi bilmiyorum üzülüyorum yoruldum. İnşallah düzelirler
jap yaramaz_bocegim yalnız değilsin bacım 4 yaşında yumurtanın sadece sarısı, peynir yok, domates bir iki lokma, zeytin ayda yılda bir, köfte et yok, tavuk nadir, çoğu sebze yok. Çorba, makarna pilav anca. Miktar olarak da yaşamasına yetcek kadar yiyo
Beyzanur7 Dilruba_1 16 aylık Benimkide 🙋♀️ asla ama asla katı pütürlü şeyler yediremiyorum 5 aylık gbı herşeyi ezip sulu şekilde veriyorm oda zorla oyunla 3 5 kaşk… Her allahın günü sadce çorba kaşık mama yoğurt 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Dilruba_1 Geceperisi Malesef bizde de durum aynı 4 yaşında yediği şeyler çok nadir arada bir kızıyorum zorluyorum ama hemen öğürüyor kusuyor AA o kusma olayları 4 yaşa kadar devam ediyor mu ya 🥲 Kızım da 1 yaşında aynı tarif ettiğiniz gibi zorlarsam öğürür kusar reflü mü var sizde? Ya da reflü ilacı kullandınız mı Bu yemek yememek ne demek ben hiç akıl sır erdiremiyorum iştahsız çocuk zor keşke uykusuz kalsaydım da yemek yeseydi diyorum bizim ki de uykuya düşkün en azından uyku işini bir şekilde hallederdim yemeyen çocuğa çare de yok
yaramaz_bocegim jap inanın bazen açlıktan ağzının koktuğunu duyuyorum. Biri görse der ki annesi yemek vermiyor ama gerçekten bezdim hiç. Bişey yemiyor ki yemiyor 🤷♀️
Geceperisi Dilruba_1 yok canım hiç ilaç kullanmadık reflü de yok malesef bizde devam ediyor yemeye zorlayım biraz asla yutmaz sevmediği için kızıncada hemen kusmaya yöneliyor yediği şeyler belli onun dışında asla yemez . Ama söylediklerinize katılıyorum keşke yeseydi de uyumasaydı uykusuz kalsaydık bizimkide çok düşkün uyukuya uyur ama yemez
yaramaz_bocegim Dilruba_1 bence bilerek yapıyolar. Benim oğlum da beğenmedi mi ağzından tükürüyor. Onu yapmasa öğürüyor
Dilruba_1 Geceperisi uykusuzluk mu yoksa yememesi mi dense gerçekten yememesi derdim Uyku için gün içinde ben kendime alan açabilirim eşime anneme bıraksam uyurum ama yemeği benden başkası yedirmeye de pek yanaşmıyor çünkü çok inatçı ve iştahız kimse uğraşmaz 😊 Eşim bile iyi sabırlısın valla ben olsam şimdiye elimdeki tabağı yere çarpardım diyor ki o çok sabırlı bir insandır kolay kolay da sinirlenmez o bile böyle düşünüyor 😅 ama işte insan bir lokma daha yesin diye çırpınıp duruyor Tayyar özün iştah açıcı macununu kullanıyoruz bir tık daha iyi gibi eskiye nazaran hiç denediniz mi sanki yaşı büyük çocuklarda daha etkili gibi çoğu çocuğun iştahı açılmış içinde bağışıklık güçlendirici vitaminler de mevcut ama bakalım bir de burda babybomb diye iştah açıcı önerdiler onu da deneyeceğim
Gzdzeynep yaramaz_bocegim benim kızım da sizin çocuğunuz kadar olmas da yemek yemeyen ve seçen çocuktu ben tesadüf ocean multi diye bir vitamin kullanmaya başladım şişenin yarısına gelince çocuğun iştahı açıldı isterseniz bir deneyin en kötü vitamin içmiş olacak bir zararı olmaz zaten
2-prensannesi yaramaz_bocegim aynı benim büyük oğlum kahvaltıda çırpma yumurta ve patates salam dışında birşey yemez yemek konusunda çorba hariç birşey ağzına sürmez çorbada da seçici ya tel şehriye yada tarhana olacak üçüncü bir tercihi yoktu kardeşi oldu onun sayesinde yeni yeni yemeye başladı bi videoda sihirli cips görmüş tutturdu ondan alalım diye bende sebzeli makarna almıştım bak bu sihirli makarna dedim o sayede başladı yemeye ne yaparsam bu sihirli annecim yemek ister misin diyorum o sayede yiyor 5 yaşında
Dogacelik yaramaz_bocegim duyu butunleme terapisi almayi deneyebilirsiniz. Ozellikle yeni seyler denemeye kapali olan cocuklarda ise yariyor. Tavsiye ederim🌸
Dunyamsensn2008 yaramaz_bocegim Eltimin maasallah çocukları var bir gün bile aç mısın tok musun dediğini görmedim ama çocuklar taş horse taş yer o derece herşeyi ama hicbirseye yok demiyorlar gel gör ki odada oturuken ben herkesin içinde kaşıkla çocuğumu kovaliyorum ve iki çocuğumda maleaf böyle şans işi mi takiyoruz ondan mı bilmiyorum
Yelda35 yaramaz_bocegim isteyerek yiyip lahmacunu lahmacuna sarıp yer ama başka birşey vereyim no diyor
Kuzeybabyy yaramaz_bocegim sabah poça belki iki ısırık pankek öğlen akşam yedikleri dört beş kaşık çorba yada pilav az tavuk az et bu kadar 🫠