Seymamommm Arkadaşlar 7 ay 17 günlük bebeğim var ama bezi sürekli boş nerdeyse 24 saat de 2 defa bez değişiyorum oda yarıdan çoğu boş hiç yemek yemiyor mama içmiyor bakacağım çok üzülüyorum var mı bi önerisi olan
endoplazmikretikulumiste Seymamommm yetersiz besleniyor muhtemelen hastaneye götür değerlerine baksınlar sağlık ocagındada baktırabilirsin durum hakkında bilgi ver emiyorsa sütün az olabilir mama yiyorsa mamayı değiş hipp combıotıc serisi dene su kaybı olabilir miihmal etmeyesin havalar çok sıcak
ikiprensannesi53_ Seymamommm bunu doktorla mutlaka görüşün hiç normal değil beslenmesi yetersiz sıvı alımı yetersiz acilen doktorla konuşun
Evaninanasi Seymamommm suyu neyde veriyorsunuz? Benim bebeğim normal aylıkta kabul etmiyordu ama pipetli sulukta severek içiyor. Öyle denediniz mi?
merkursavascisi_06 Seymamommm instada bi doktor paylaşımında gördüm oğlu su içmiyomuş onun da karadut özünü su ile açıp onu içiriyormuş belki bu işinize yarar
Seymamommm Evaninanasi hayır denemedim sirıngayla verdim biberonla verdim sulukla verdim damlalıkla verdim içmiyor ama deneyeceğim bunu
Oanne Yemeklerini dışarda yedirin kalabalık yerleri uzaktan seyretsin Suyu da içirsene kadar değişik kaplarla teklif edin Pekmezli su verin Arabayla gezdirirken eline atıştırmalık tutuşturun
Oanne Yemeklerini yedirebilecek birisi varsa sizin dışınız da ondan rica edin başkasında daha güzel yiyorlar Bir de yemeklerine baharat atabilirsiniz Kekik nane sumak tarçın vb