edaasnbs benimde kızımın vücudunda çıkmıştı cildiye doktari bebeklerde çok sık oluyor evet nemlendirmek gerekiyor ben Bioderma atoderm kremi kullanıyorum daha iyi diye düşünüyorum. Cildiye ye gittigimde baya kötüydü kızımda krem verdi iki tane bir tanede damla verdi iki güne geçti bir cildiye doktoruna görünün derim