Kızlar kızım 2 ay anca kullandı temiz sadece telefon kısmını kopardı. Tercih meselesi yürüteç herkes kullanmıyor ama benim gibi tek bakan anneler için kurtarıcı oluyor 10 15 dk da olsa işini yapıyorsun. 150 liraya veriyorum kargo size ait almak isteyen olursa yazabilirsiniz. Resimleri de yüklüyorum İzmir bucada oturuyorum elden de alabilirsiniz ortak bir noktada buluşuruz😊😊