AselParla Kızlar 1 ay oldu sezeryan doğum yapalı. Geçen haftaya kadar hiç ağrım yoktu. Ama bir haftadır ağrım oluyor dikiş yerinde kontrole gidicem ams gitmeden basina gelen bilen varmi
Tosbaninannesi AselParla havalar sıcak belki ondan dolayı olabilir birde ağır kaldırıp kendini çok yorma benimde sadece küçük bir bölümü ağrıyordu arada sisiyordu içten tam dikememisler beni ondan öyle sisiyormus
AselParla Tosbaninannesi aslında işte yapamıyorum cocuktan dolayı. Ama çocuk hep kucağımda bide belimi kütletiyorum artık alışkanlık gece yatarken falanda yapıyorum. Acaba iç dikisler patlar mı diye korktum
Tosbaninannesi Hilal9 önümüzde ki ay tekrar kontrole gitcem eğer kaynama kapanma olmamışsa tekrar cerrahi operasyon yapabiliriz dedi doktor inşallah kapanmıştır
Tosbaninannesi AselParla AA belini kutletme iç dikişler hemen kaynamiyor zaman alıyor ondan dolayı da olabilir
Tosbaninannesi AselParla evet ultrasonla baktı kadın doğum doktoru ama benim dikisimde sorun cerrahi hata sebebiyle oluşmuş başka şehirde doktor söyledi
AselParla Tosbaninannesi çok geçmiş olsun nasil böyle bişey yapabiliyorlar aklım almadı gerçekten . İnsan hayatıni etkiliyor yani. Saçmalık .bakalım bana ne diycek