10 yıl önce yaşadığım olay bir anda aklıma geldi çocukluk zamanlarımda olan bir şey. Tek bu değil sürekli geçmişten bir şeyler aklıma geliyor ve çok kötü oluyorum ağlıyorum sanki o anı tekrar yaşıyormuşum gibi oluyorum kalbim çok hızlı çarpıyor elim ayağım titriyor sanki ölüm tek çare gibi geliyor . Aklıma hiç gelmeyen şeyler bir anda geliyor çok kötüyüm nasıl ne yapmam lazım