Kızlar merhaba, kızı. 3 ay 20 günlük. Geçen ilk kalça çıkığı ultrasyonunda tam oturmamış bir ay sonra yine getirin dediler. Bugünn götürdk doktor dedi 1 ay tutarken indirip kaldırırken bacakları ayrık tutun. Ben dedim çift bez kullanalım onun bir etkisi olmaz dedi. Eğer geçmezs bu ay sonrasında 3 ay bandaj kullanacaz dedi. Çok korkuyorum. Bandaj kullanımj nasıl bu süreçleri atlatıp iyi olan var mı? Lütfen deneyimlerinizi yazarsanız cok sevinirim😔