Zehra2205 Merhaba anneler son zamanlarda bulaşık makinemde koku oluşmaya başladı. Ve deterjan kalıntısıda oluyor. Sürekli temizlerim neden böyle oluyor anlamadım. Hem pis bir koku hemde deterjan durulanmıyor. Başına gelen çözüm bulmuş olan var mı?
visneli_turtam Zehra2205 üstte kalsın,bilgim yok,ama makinaya özel koku kapsülü var onlardan alıp kullanabilirsiniz
midekoruyucu Zehra2205 deterjan kalıntısı genelde kullanılan marka ile alakalı oluyor. Koku için ise, makinenin tuzuna bakın filtreyi sürekli temizleyin
yagmurkokusu_ Zehra2205 hortumdan kaynaklı olabilir genelde böyle sıkıntılar benimde geçen dolap kapağı açmamla koku yayıldı sonra makineyi çalıştırıp denedim köpükler dışarı taşıyormuş yerinden oynamış yeri ittirip makine temizleyicisi ile bir güzel temizledim sıfır koku bu makinenin hortumları ince küçücük şeyde çatlıyor.
Zehra2205 midekoruyucu fairy kullanıyorum Filtreyide sürekli temizliyorum ama tuza bakmadım hiç birde ona bakam
1tostos22 Zehra2205 icinde donerek su atan pervaneler varya onlarda bazen yemek kalintisi olabiliyor o koku yapiyor ozellikle yazin daha cok hissediliyor benim basima gelmisti onlari temizleyince koku kesildi.
yagmurkokusu_ Zehra2205 sağlam gibi gözüküyor ama minicik çekmede deliniyor birde giderle bulaşık makinesi aynı bağlantıdaysa lavabo açıcı dökün veya limon sirke karbonat bir gece bekletin sabah uyanınca suyla arındırın
Nilunas Zehra2205 benim evde yokken havasız kaldığı işin iğrenç bir koku oluşmuştu sirkeyle boş çalıştırdım uuzn programda düzeldi aklınızda bulunsun sıcak yerde yaşıyorsanız kirli bulaşık makinede kapalı şeklide bekledi mi de koku yapıyor deterjan kısmına birşey diyemiycem