1 yaşındaki çocuğun sarılmaya, koşmaya, anneyle doya doya oynamaya ihtiyacı vardır. Lütfen kimseyle kıyaslamayın. Ömrü okullarda geçecek ve her şeyi öğrenecek. Ekranın götürüsü getirisinden çok daha fazla. Gerekirse siz boş vaktinizde izleyin okuyun ve onları bizzat kendiniz öğretin, çok daha etkili ve güvenli.