Bebeğim 6 aylık. İlk ay kontrolünde kalça geriliği görüldü. Bir ay çift bez uyguladım geçmedi. Bandaj kullanmaya başladık. 4.ayda kalça dereceleri ilerledi. Kalçasının birinin daha geriden geliştiğini belirtti doktor. Bandajı yalnızca gece kullanmaya başladık. Geçtiğimiz gün 6.ay kontrolüne gittik kalçası için. Bu defa da diğer kalçasının geriden geliştiğini belirtti. Film çektirdik ve bir kalçasında var olan yüksük kemiği diğer kalçasında yoktu. Bu durum beni artık ciddi anlamda germeye başladı. Zor bir hamilelik, zor bir doğum ve depremle birlikte zor bir lohusalık geçirdim, şimdi bu süreç daha da zor geliyor. Deneyimlerinizi paylaşırsanız sevinirim.