Birceninannesi Bartum biz değil ama eşimin arkadaşı oturuyor. Çok eski evler ve çoğu çok bakımsız. Oturacakları evi adam etmek için epey uğraştılar.
Bartum Birceninannesi teşekkürler bende öyle duymuştum da bi umut malum hem kiralar hem ev fiyatları aldı başını gidiyor
Zeynepsimay Bartum benim suan oturdugum ev 2+1 orasıda oyleymiş ama buyuk diye duydum banyoda sohben mutfak tüp duydum