kizimveoglum34 3 ay ⁵ gunlguuz ..hanımefendi ne zaman isterse o zaman uyuyor ama takip ediyorum . Genelde en fazla 2 saat uykusuz duruyor . Daha küçük olduğu için o nasıl isterse o şekilde ilerliyoruz . Ve inanın kendi duznlerini yine kendileri oluşturuyor . Yani siz ne yaparsanız yapın onlar yine uyumuyor istemezse . Cnku dikkat ediyorum . Hep aynı saatlerde uyuyup kalkiyor . Bazen bir gün o düzenin dışına çıkıyor bakıyorum bu defa uyku saatleri değişmiş. Ama bir gün snra tekrar rutin haline getririyor . Yani yine düzenli uyuyor ama farklı saatlerde . İlk bebeğimde düzene sokmak için çok uğraşmıştım saatlerce salladigimi bilirim sırf uyusun diye . Ama kızımda akışına bıraktım kendi düzenini kendi kuruyor cnku bende ona göre hareket ediyorum