Rwerdst açıkçası ben doktor yazmadan kullandım, daha sonrasında kontrole gittiğimizde söyledim “çok iyi yapmışsın önerebileceğim en iyi ikiliyi kullanmışsın” demişti 🥲 ve gerçekten gaz sorunu diye birşey kalmadı bizde, gaz sorunu yaşayan bir bebeğiniz varsa inşallah sizde de etkili olur 💖
birde benim bebeğim sadece mamayla beslenen bir bebekti beraberinde antikolik biberon kullanıyordum