İkizlerimin süt alerjileri tam olarak geçmedi geçti diye düşündük o kanamalı çoklu pisikleri gitmişti egzamalari çok yoktu ama süt yoğurt vermedim tam olarak bı kadik yogurt verdim bazen ama bu aralar pişik kanamalı olmasada oluyor kaka sayısı artıyor sivilcelenmeler oluyor gecmicekmi tekrarliyacakmi hep diye korkuyorum bı atlatamadik iki yaşına girdikleri için devlet raporda çıkartmıyor sağdan soldan mama bulup vermeye çalışıyorum