eylulmira27 2 yaşında kızım el ayak hastalığı geçiriyo şuan. Bütün yaralar ağzına attı. Ağzı çok kötü durumda. Su dahi içemiyo. Doktor 2 tane sprey yazdı ama faydası yok. Daha önce başına gelen var mı? Önerebileceğiniz yöntemler var mı ?