Yusuf20 Benim oğlumun da 3 dişi çürük ve ön dişlerinde lekelerden ufalanmalar var maalesef. Dr temizledi ama biberon çürüğü diye geçiyormuş. Oğlum çok uzun süre gece emmesini yaptı maalesef bu benim hatam oldu kesememek. Nedeninin bu olduğunu söyledi çünkü tek dişi çıktığından beri fırçalıyorum. Kendisi günde 10 kere izin versem fırçalar ki üzerinden ben de geçiyorum mutlaka. Sonuç olarak anestezi vererek çürükleri temizleyip önlere ufalanan hısımlara da diş yapacakmış. Ama ben anesteziyi duyunca çok ayrıntılı soramadım. Biraz daha araştırıp götüreceğim mutlaka, böyle böyle artmasını istemiyorum. Ama öncelikle kendim ikna olmalıyım bişy olmayacagına..