Gerçekten artık psikolojimin kötüye gittiğini düşünüyorum bunu yazarken bile ağlıyorum. 22 aylık bir oğlum var Şuan konuşmuyor hala ve herşeye mama diyor dışarda ve bir cocuk gördüğünde sevinç çığlıkları atıyor aslında bu bana anormal gelmiyordu. Herhangi bir uzmana götürmedim ama götürmeyi düşünüyorum. Dün parka götürürken yol üzerinde iki cocuk yanına onu sevmeye geldi cocuklar 2ve 4 yaşlarındaydılar. Annesiyle sohbet ettik ve benim oğlum çocuklarla ilgili olmayınca ve bağırıp çığlık atınca kadın çocuklarını geri çekti çocuğunuz hasta sanırım neden çığlık atıyor bence bir uzmana götürün demeye başladı çocuklarını aldı gitti. Bu bende resmen travma oluşturdu. Kaldı Kİ benim cocugum hasta ya da engelli de olabilir demek ki bu tarz insanlar çocuklarını böyle düzgün eğitmeyelim hasta çocuklara karşı geride durmalarıyla alakalı resmen sabote ediyolar. Çocugumdan çocuklarını uzaklaştırması cok zoruma gitti ve psikolojik olarak beni yıprattı napıcagımı bilmiyorum😔