Bebeğim 1 ay 4 günlük ve bebeğimi başından beri emziremedim iki çekiypr kendini geri atıyordu bu süreçte o da ben de çok yıprandık.Gazı çok fazla.Biberona alıştı benim sütüm aşırı fazla o ememeyince sağıp verdim hep.Ancsk su günlerde biberonu da alırken savasıyor kafasını sağa sola atıyor içmesi gerekeni içmiyor ne yapacahımı sasırdım.Sağmak için vakit bulamıyorum yardımcım yok.Sağ sağ nereye kadar gidecek ne olacak kafam çok karışık psikolojik olarak çöktüm.süt hormonum yüksek benim normalde o yüzden mi bu kadsr cok süt üretiyorum? Sağmak beni fiziksel ve ruhsal olarsk cok yıprattı cünkü bebeğime vakit ayıramıyorum sağmadığım dk ağrı yapıyor.Sütümü geri göndermek istiyorum ama bi yandan onu mahrum etmek istemiyorum ne yapacağımı sasırdım