İlk günden itibaren bezi çıkarttım ve gece hiç kaldırmadim. Kendisi rahatsiz olunca kalktigi oldu ara sira kazalarda oluyor pzellikle cok sivi tukettiyse. Daha once bir anneye bunu soyledigimde kesemem cok su iciyor falan demisti ama çocuğun yeme içme olayını uyumadan 1.5 saat önce falan bitirmiş olmak gerekiyor. Zaten doktorlarda bu şekilde oneriyorlar.