Eşim yine yok Diyarbakır’a yola gitti bugün çocuklara mücver yaptım belki birazdan da koyu bir şehriye çorbası yaparım pilav gibi , kendimde dünden Mısır ve meyve 1 tanede mücver yedim günahı olmaz demi diyetteyim .( depremi hisseden bütün herkese de geçmiş olsun dileklerimi sunuyorum rabbim kimseyi evsiz , barksız bırakmasın can kaybı yaşatmasın )