TZA öncelikle geçmiş olsun. Konak anne sütünden bebeğe geçen hormonların yağ hücrelerini tetiklemesiyle ortaya çıkan bir durum. Yaklaşık 4. Aydan sonra azalarak bitiyor. Bu konuda birçok öneri var zeytinyağı gibi ancak yağı iyi arındırmak gerekiyor ama bebişlerin banyosuyu sıcaklığı buna çok müsade etmiyor sanırım yağ ile daha kötü olanda duydum inşallah sizde olmaz.ben çekindiğim için doktora götürmüştüm Babe konak önleyici şampuan verdi yaklaşık 5 yıkamada falan baya azaldı ve tamamen geçti şimdi. Bu şampuanıda haftada 2 kez kullan dedi sadece. Yazın olduğu için 2 kez Babeyle diğer banyoları Dalin le yıkadım. İnşallah sizinde en kısa zamanda biter.