Oğlum 26 aylık olmak üzere
Hiçbir belirti yok maalesef
Başlama kararı bir anda zoraki oldu
Aşırı pişik olmaya başladı bezi hiç değiştirmedim hep aynı bezi kullandık bu zamana kadar
Ama aşırı pişik olmaya başladı şuan baya kabarık canı yanıyor sudocrem falan işe yaramıyor
Dün altını açtım zıbınla bıraktım 10 dk sonra çişini yaptı asla rahatsız olmadı o haliyle durmak istedi
Bugünde açtım ve 15 dk sonra kaka çiş yapmış ben tuvaletteydim çıktım baktım kakasıyla konuşuyor djjdjdjdjdjdj
Neyse görünce ne yaptın kaka yapmışsın tuvalete gitmemiz lazımdı dedim kızmadım asla yaptığının yanlış olduğunu anladı saklandı ama o haliyle bile kalmak istedi çok rahatsız olmadı
Eşim bıraktıralım diyor gece bağlarsın ilk gündüz bıraktıralım diyor bu doğru değil diye biliyorum bıraktırdığında ikisini de aynı anda bıraktırmak lazım diye biliyorum söylüyorum gece nasıl söylesin diyor alt açma örtüsü sererim diyorum yok ilk gündüzü hallet falan diye karışıyor maalesef
Eşim bıraktır dedi ama onun içinde erken diyorum anlamıyor işkence edeceksin bana sinyal yok hiç diyorum eeee çok kötü pişik çocuğun canı mı yansın diyor bu yönden de haklı
Neyse bir kez tuvalete götürdüm asla klozete oturmak istemedi
Hadi dedim yapalım sifonu çekelim dedim sifonu gösterdim ağladı durmak istemedi klozette
Şimdi gidip lazımlık almayı düşünüyorum ama hiçbir şey bilmiyorum nasıl yapacağım 🤦