terazikadini Bebeğim 4 aylık doktorumuz yavaş yavaş oturtabilirsin dedi başladımda kucağıma alıp oturttuğumda 2 dk sonra başı titremeye başlıyor sağa sola bakarken kafasını sallanıyor ileri geri titreme gibi öne doğru eğiliyor normalmi bu acaba
durukusunannesi_ terazikadini doktor annenin tavsiyeleri diye bir instagram sayfası var orda 2 aylıkken yüzüstü dururken kafayı kaldırması gerekiyor yazıyor 3 aylıkken başını tutmalı diye biliyorum ben
Atesbebek terazikadini 4. Ayda tamamen başını tutabiliyor olmalı diye biliyorum bide sağa sola titreme v.s gibi diyorsunuz bence çocuk doktorunuza bunlardan bahsedin. Sizi belki norolojiye yönlendirebilir. Eğer titreme var ise .
mrveefe12 terazikadini 4 Aylıkken tutuyor olması gerekiyor sanırım , her çocuk farklı oluyor kıyaslamak doğru değil .
aliaras_2022 terazikadini doğduğindan beri yüzüstü bıraktın mı canım biz o hatayı yaptık neyseki erken fark ettik 3 aylıktı spaya götürdüm 9 seans çok şükür toparlandı hemen
durukusunannesi_ terazikadini bence doktora götürmelisiniz kalp ameliyatı oldu demişsiniz belki o sebeple daha öğrenemedi ama yine de kontrol edilmesi burda yazılanlardan daha güvenli olur normal demek bana mantıklı gelmiyor
terazikadini aliaras_2022 yok canım 1 aylıkken kalp ameliyatı geçirdi tummy time yasaktı 3 aydan sonra nadir yaptım ben çocuk doktorunun önerisi ile
Melis1706 terazikadini karin ustu koy bol.bol hatta onunede ayna koy kendisine baksin sende konus gec arkasina bak gozun kasin agzin flan guldur cingirakla falan baktir bizde tortikolis vardi bende o zamanlar ugrasiyordum boyun kaslarini calistirirsin
terazikadini Melis1706 kalp ameliyatı olmuştu 1 aylıkken yasaktı bize tummy time şimdi şimdi yapıyorummama durmak istemiyor acaba göğsümü acıyor diye düşünüyorum
beyzzsenturkk_ terazikadini cok normal denge kuramıyor daha 6 aylık kızım arada hala yıkılır öyle 6. aya kadar cok normal
terazikadini beyzzsenturkk_ yıkılmak değil sorun baş titremesi kucakta otururken 2 3 dk dan sonra başını titretmeye başlıyor
aliaras_2022 terazikadini normal o zaman canım hiç endişelenme çok geçmiş olsun elinde tutarak bile yüz üstü bırakmaya çalış suda durması sıkıntı değilse spaya götür inanılmaz faydası var masaj yapabiliyorsan yap.
Melis1706 terazikadini her bebek oyle durmak istemiyor genellikle gunde birkac kere kisa kisa araliklarla yaparsin zaten o kadar cok durmak istemiyorlar bu sefer ileride sknti yasarsin basini dik tutmayi yapabilmeliki sonrasinda oturmasi gerekecek ek gida doneminde.cok gecmis olsun bu arada
Elifeysu terazikadini Maşallah doktor gibi kesin konuşmuş herkes. Benim bebeğim de 4 aylık kafasını tutuyor ama arada yıkılıyor sağa sola. Doktorumuz gayet normal dedi her bebek bir değil sonuçta. İçiniz rahat olsun