Merhaba
Dünden beri göğüs ucumda sızlama vardı. Emdikten sonra bembeyaz olup sonra kırmızı oluyordu göğüs ucum. Göğsüm şişiyor gibi oluyordu ama emziriyordum. Gece yarısı kalktığımda göğsüm taş gibi olmuştu ve acısından dokunamıyordum. Bebeğim de emmek istemedi. Süt sağdım. Yumuşadı ama göğüs ucumun acısından durulmuyordu hala. Bebeğim 7 aylık kuvvetli emiyor ama yine de göğsüm boşalmıyor sanki, ve areola denen kahverengi kısım kırmızı ve şiş gibi aşırı sızlıyor. Başına gelen var mı ne yapacağım emerken falan çok canım yanıyor.