Kerembebekk-13 Merhaba arkadaşlar bebeğimin kolları ve vücudunun bazı yerlerinde böyle şeyler çıktı ben sıcaktandır diyorum fakat bugün çoğalmış ve büyümüşler başına böyle birsey gelen oldu mu ?
Eflin06 Kerembebekk-13 bilgim yok neden buraya yazacağına bı sağlık ocağa veya hastaneye görmüyorsnz anlamış değilim buradakilee sinek ısırığı dese hı tm ciddi bişey yokmuş deyip oturacak misiniz evde
Merveeemeeliss Kerembebekk-13 ay bizimde var önce isilik dediler hava serinledi gene geçmiyor snra alerji dediler damla verdiler doktora gide gele bi hal oldum alerji testi yaptırdım hiçbişe çıkmadı valla bn sinek ısırıyo snra o alerji yapıyo gibi düşünüyorum pazartesi gene bi doktora gidicez bakalım
Gzdnr17 Kerembebekk-13 isilik gibi duruyor ben her gün duş aldırıyorum Hususi bi gün yıkamadım bilerek hemen böyle oldu Her gün yıkayınca ter bezleri açık oluyor ve bu olayı önlemiş oluyor Ben ya stilex kullanıyorum ya da doğal aloe Vera olursa ikizlerim 🙏🏾🌸
Opecert Kerembebekk-13 post acılalı olmuş baya 5.hastalık gibi de duruyo sıcaktan olurmuş genelde 2-3 haftaya toparlıyomş sanıyorm gidebildinz mi doktor?
Eflin06 Merveeemeeliss sanane ya sen sussana her delikten birşeylere müdahale etmekten başka ne biliyorsnz
Kerembebekk-13 Merveeemeeliss evet ben de sıcaktandır diye düşündüm ama sabah kalktım çoğalmış ben de doktora randevu aldım zaten bakalım ne diyecek
Eflin06 Kerembebekk-13 ne diyorsun ya 🤣senden bilinçli olduğum da kessin merak etme doktora gtmeye üşenip buraya yaza yaza öğreneceksiniz hayatı cok güzel hadi şimdi ikile zorla ortamı geriyosun post açmışsn bende yorumumu yaptm güzelim zoruna gittiyse yorumum açma ozaman sanırsın küfür etmişm
Kerembebekk-13 Evet ben de ilk isilik dedim birden çoğalınca tedirgin oldum teşekkür ederim dediklerinizi dikkate alayım
ikibaloglanannesi Merhaba aynı şeyi bizde yaşıyoruz şu an Dün doktora götürdük alerji değil dedi ama insan tedirgin oluyor. Sizin miniğin ki geçti mi acaba @Gzdnr17 @Kerembebekk-13
Kerembebekk-13 ikibaloglanannesi 2 güne geçti sıcaktan olmuş sık sık duş alırdım teri üzerinde kalmadı geçti çok şükür
Kerembebekk-13 Opecert evet sıcaktanmış ben de öyle tahmin etmiştim zaten ki çok şükür sık banyo yaptırdım geçti