Binnur94 üzülmeyin benim oglum da 3 yasini gecmisti ondan sonra konustu. Ikinci oglan da 1 yasinda basladi konusmaya… Cocuktan cocuga degsiyo. Hic kafana takma bende taktik. Hatta annem bu arda neden konusmuyo hadi logopediye götürelim diye israr etti. Bende kabul etmedim benim oglum konuscak dedim ve konustu da… Sonra hic susmadi..