Defneebebeekk Bebegimin 19 günlük ve sanırım sürekli gazı var uyuyor ayaklarını karnına cekip agliyor sonra yine uyuyor elimi karnına koyup ovalamaya başlayınca direk ıkınmaya başlıyor nasıl çözüm bulabilirim bu gaz sorununa lütfen yardım edin
Poncikkkk Defneebebeekk emziriyorsan kimyon rezene kaynatıp içebilirsin kimyon tane halinde olacak ama öğütülmemiş olandan zeytinyağını ılıtıp karnına masaj yapın doktorun önereceği gaz damlaları kullanabilirsiniz metsil nurve harveys gibi
Mariposa Defneebebeekk doğum reçetesinde genelde gaz damlası yazıyor doktorlar. Biogaia veya metsil damla doktorunuza bir danışın ona göre yazmadıysa yazsın gaz damlası
Kumsalceylan28 Defneebebeekk benimde oglum 35 gunluk cok gzli. Ilk oglumda oyleydi. 3 4 ay surmus bitmisti. Cok zor evet ama az sabret gececek. Ne yaptiysam gaza care bulamadik cikariyordu ama hep gazliydi. En son 3. Ayda nurse harwey diue bi surup aldik iyi gibiydi onu alabilirsin. Ayaklarina bisiklet hareketleri yaptir. Yagla karnina guzelce masaj yap baska care yok canım herkeste ayni problem Allah baska dert vermesin
Defneebebeekk Poncikkkk mestil aldim bu gün daha önce kullandın mı memnun kaldin mi mestil gaz damlasindan
Poncikkkk Defneebebeekk ever en çok onun faydasını görmştüm tabi her bebekte aynı etkiyi göstermeyebilir