niHanzade Arkadaşlar kızım 10.5 aylık, öğle öğünlerinde meyve ve yoğurda ağırlıl veriyordum. 4-5 gündür hiçbir meyveyi, hiçbir haliyle kabul etmiyor😂 bunu yaşayan var mı durduk yere oldu