Selinn98 Kızlar bebeğim 11 aylık az önce kakasını alırken zibinin yuvarlak parçası gibi bişey çıktı yutmuş onu acaba bağırsaklarına felan zarar vermismidir çıkarken küçük bir şeydi doktora goturmelimiyim