Arkadaşım ehliyete yazılmıştı yazılı sınavı geçti direksiyon sınavı kaldı şuan o arada psikiyatriye gitme ihtiyacı duymuş devlet hastanesi psikiyatriside ilaç vermiş sorum şu arkadaşım ilaçları almamış ama sistemde görünüyor yazılan ilaçlar ve gittiği doktor felan direksiyon sınavına girsede ehliyet almasına engelmi acaba ? Ehliyete yazılmadan önce de sağlık raporu almaya çalışırken 7 8 sene önce gittiği psikiyatri raporlarını görmüş doktor sağlık raporu verebilmem için psikiyatri doktorumuzla görüşmelisin kullandığın ilaç ağır etkili bir ilaç kafama göre rapor veremem sana diyip psikiyatriye yollamış o da sürücü olabilir raporunu vermiş ama şimdi kurs sürecinde tekrar gitmiş bir engeli oluyormu bileniniz varmı ?