Anneler saçlarım hamilelik öncesi ombreliydi hamileyken boyattım zararlı diye. Şu an 28 günlük olduk 40 ım çıktıktan sonra tekrar ombre yaptrmayı düşünüyorum lohusa psikolojisine de kendime bakım yaptrmak iyi olacak emzirirken saç boyatlıyor mu ne düşünüyorsunuz siz anne sütüne geçer diyorlar :( bebeğim sadece anne sütüyle besleniyor dip boyası artı ombre olacak