Merhaba kızlarcım,
Benim bebeğim tüm gece mız mız dı 2 saat ara ile hep uyandı hep ağladı tam uyuyamadı… ya dişten ya sıcaktan bir şeyler olmuştur diye umuyorum…. Şimdi de 7 de uyandık normal de 9-.930 gibi uyuyordu 1.uykusunu yapıyordu uyumadı uyumak istemedi bende zorlamadım şimdi esneyip durdu dedim ki bari yavaş yavaş pış pış uyutayım bakalım uyucak mı? Normalde 3 uyku yapıyor şimdi dengemiz şaştı bugünü nasıl bağlayacağım eğer şimdi uyursa 2 saat uyursa 2 de kalkar sonra ne zaman uyutacağım işte o dengeyi nasıl sağlayabilirim normal akşam uykusu 8 de olması gerekiyor? Neden şaşırdı ki böyle mi olur alışır mı endişelendim sonra kendime kızdım robot mu bu çocuk ne zaman uyursa uyusun ama öyle de olmuyor uyku saatlerine alıştı mı kendisinin uykusu geliyordu zaten… bugğn nasıl yapmalıyım kızlarcım 3 uykuyu tamamlamak için 8-8.30 da uyuyacak şekilde…